top of page

Interim Sales Professional




Olen kehittänyt, ja vienyt käytäntöön B2B myyntistrategioita yli 20 vuotta. Olen toiminut start-up yrittäjänä, ja johtanut maan suurimpiin kuuluvia myynti- ja markkinointiorganisaatiota.

Matkan aikana olen saanut palvella B2B asiakkaita lähes kaikilla eri toimialoilla, ja vahvistaa kykyäni ymmärtää erilaisten asiakkaiden liiketoimintaympäristöjä ja toiminnallisia prosesseja. Vuosien varrella olen huomannut, että keskimääräistä asiakasta ei ole olemassakaan.

Vietän mielelläni aikaa myyntisuppilon äärellä. Myyntisuppiloon liittyy mielestäni kaksi viisautta:


  1. Ensinnäkin se on myynnin oppimisympäristö. Myyntiorganisaation tulee olla mukautuva ja oppiva, koska oppivassa organisaatiossa työskentelee motivoituneempia ja tuloksellisempia myyjiä.

  2. Toinen viisaus on paradoksi: myyntisuppilo ei ole myyntisuppilo. Ei ole koskaan ollutkaan. Se on ensisijaisesti asiakkaan ostopolku, johon myynti optimoi asiakkaalle arvoa tuottavan sisällön. Siinä vaiheessa, kun katse siirtyy asiakkaasta sisäiseen touhukkuuteen, peli on menetetty.

Minulla on kokemusta sekä kasvun rakentamisesta, että kriisien äärellä johtamisesta. On minulla rehellisesti sanottuna kokemusta myös virheistä. Enemmän kuitenkin onnistumisista. Jatkuvan opiskelun myötä uskallan sanoa, että pitkästä kokemuksestani huolimatta omaan modernin näkemyksen B2B myynnistä.


Varaa sopiva aika lyhyelle verkkotapaamiselle täältä tai palaa etusivulle tästä.

Commenti


bottom of page